Forum.Gomoku.pl Strona Główna Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
opis działu
Autor Wiadomość
alicecooper 
Skarbnik

Dołączył: 06 Maj 2004
Posty: 2173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-07-06, 22:44   opis działu

Zadania i Prace Stowarzyszenia


Koncepcja: osoby które otrzymały zadania opisują je w dziale "Zadania i Prace Stowarzyszenia" według poniższego schematu:

nazwa zadania: (jednocześnie temat)

osoby odpowiedzialne:

współpracownicy:

termin realizacji/czas trwania:

priorytet:

opis zadania:

po zrobieniu, na końcu można napisać "wykonane" i zamykać temat

priorytet zależy od 3 czynników
-czasu wykonania
-ważności sprawy
-pracochłonności


Dodano:
Każdy temat jest oznaczony wg schematu: XXXX_PP_RRRR-MM-DD, gdzie:
XXXX - numer zadania
PP - priorytet
RRRR-MM-DD - planowana data zakończenia zadania.

Przyjęliśmy następujące kody:
Priorytet: 01 - bardzo wysoki, 02 - wysoki, 03 - średni, 04 - niski, 00 - zadanie zakończone.
/100per

Każdy może dopisać własne uwagi i propozycje (mile widziane wypowiedzi forumowiczów)
 
 
Ece 
Wielki Admin ;)


Dołączył: 27 Kwi 2004
Posty: 1674
Skąd: Dublin
Wysłany: 2005-07-06, 23:41   

alicecooper napisał/a:
(mile widziane wypowiedzi forumowiczów)

Jak na razie dostep tutaj ma tylko Zarzad i Komiska Rewizyjna, tak wiec tylko ich/nasze wypowiedzi maja szanse sie pojawic.
 
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4863
Skąd: Płock
Wysłany: 2005-07-06, 23:57   

Swietna robota. Jutro, a najpozniej w piatek, postaram sie opisac swoje zadania.

Tak na marginesie, manifest mial troszke inne zalozenia na poczatku. Sprobuje to opisac takze, przynajmniej jakie jest moje wyobrazenie na ten temat. Ale generalnym zalozeniem bylo zachecenie graczy do wstapienia do PSGRiP (jako wsparcie dla nas).

Pozdrawiam

Piotrek
 
 
 
alicecooper 
Skarbnik

Dołączył: 06 Maj 2004
Posty: 2173
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-07-07, 02:58   

już mają dostęp wszyscy członkowie
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4863
Skąd: Płock
Wysłany: 2005-07-09, 00:20   

Dostep do tego dzialu maja wszyscy czlonkowie PSGRiP. Moga zatem, choc w ten sposob, dzialac aktywnie na rzecz Stowarzyszenia - poprzez udzielanie sie w tym dziale, do czego wszystkich serdecznie zapraszam, wrecz namawiam :) Wspolnymi silami mozemy wiele zdzialac :D

Ponadto jest to odpowiedz na zarzuty braku informacji na temat dzialan Zarzadu. Teraz wlasciwie kazdy moze zerknac, czym sie zajmujemy i jak przebiegaja mniej wiecej te procesy. Liczymy na Wasze zaangazowanie, jesli nie rzeczywiste w konkretnych dzialaniach, to chociaz poprzez glos doradczy, ktory jest nam bardzo potrzebny :)

Mam nadzieje, ze tym nowym pomyslem trafiamy w Wasze oczekiwania :)

Pozdrawiam

Piotr Małowiejski (Angst),
Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente
 
 
 
Ece 
Wielki Admin ;)


Dołączył: 27 Kwi 2004
Posty: 1674
Skąd: Dublin
Wysłany: 2005-09-09, 16:54   

Dzial "Zadania i prace Stowarzyszenia" jest dostepny i widoczny dla wszystkich. Zapraszamy do zapoznania sie z tym tematem http://forum.gomoku.pl/viewtopic.php?t=918 i dopisywania swoich propozycji.
 
 
 
100per 


Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 883
Skąd: Łódź
Wysłany: 2005-09-29, 13:52   

Na wczorajszym zebraniu zarządu zapadła decyzja o trybie raportowania prac nad poszczególnymi zadaniami.

Osoba prowadząca ma obowiązek MINIMUM raz na 2 tygodnie napisać w temacie danego zadania, jak wygląda stan prac, co zostało zrobione w ostatnim czasie, kto się czym zajmuje itp. Taki system ma dwie zalety:
1. Wszyscy zainteresowani będą na bieżąco wiedzieli czy i co się w danym temacie dzieje,
2. Prowadzący będą mieli większą motywację do działania (żeby nie musieli wpisywć "przez ost. 2 tygodnie nic nie zrobiono, bo ...", itp. :) )

Oczywiście w uzasadnionych przypadkach wpis o braku postępu prac będzie jak najbardziej usprawiedliwiony, jednak taka sytuacja nie zwalnia prowadzącego z obowiązku poinformowania wszystkich o chwilowym zastoju. Ponadto zwracam uwagę, że nie wszystkie wpisy muszą być bardzo szczegółowe. Można np. napisać "spotkałem się z potencjalnym sponsorem, umówiliśmy się na kolejne spotkanie w przyszłym tygodniu" nie podając ani nazwy firmy, ani treści rozmów; można napisać "konsultowałem się z tym i z tym w sprawie systemu rozgrywek" i nie pisać, jakie były sugestie. Później i tak powstanie bardziej oficjalny komunikat końcowy...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group