Forum.Gomoku.pl Strona Główna Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin TT (The Tournament)
Autor Wiadomość
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4867
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-07-02, 23:24   Regulamin TT (The Tournament)

Regulamin The Tournament (Regulamin TT) (ze zmianami wprowadzonymi 02.07.2009 r., 03.01.2010 r., 03.07.2011 r. oraz 02.07.2012 r.)

1. Informacje ogólne

1.1. The Tournament (TT) to cykl turniejów prywatnych gomoku, zwanych dalej Turniejami TT organizowanych regularnie na serwerze www.kurnik.pl (Kurnik) pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente (PSGRiP).

1.2. Celem TT jest promocja gomoku oraz zapewnienie możliwości uczciwej i kulturalnej rywalizacji entuzjastom tej gry.

1.3. O wszelkich kwestiach nie objętych niniejszym Regulaminem TT decydują organizatorzy TT (Organizatorzy – aktualnie gracze używający na stronie Kurnika nicków angst, i magdula), którzy tworzą Komisję TT.

1.4. Organizatorzy rezerwują sobie prawo do modyfikacji Regulaminu TT lub do wyjątków w Regulaminie TT, w przypadku uzasadnionej konieczności.

2. Lista Graczy TT

2.1. Do gry w Turniejach TT dopuszczani są przez Organizatorów jedynie gracze znajdujący się na specjalnie w tym celu utworzonej liście graczy, zwanej Listą Graczy TT.

2.2. Lista Graczy TT aktualizowana jest na bieżąco, z wyłączeniem okresu rozpoczynającego się pół godziny przed danym Turniejem TT i kończącego się wraz z końcem tego Turnieju TT. W tym okresie nie jest gwarantowane przez Organizatorów dodanie gracza do Listy Graczy TT.

2.3. Aktualna Lista Graczy TT jest równoznaczna z listą kontaktów użytkownika „thetournament” na Kurniku.

2.4. O dopuszczeniu na Listę Graczy TT decydują Organizatorzy.

2.5. Do udziału w TT może zgłosić się każda osoba, spełniająca co najmniej jeden z poniższych warunków:

a) jest członkiem jednej z drużyn uczestniczących w bieżącym sezonie w rozgrywkach Euroligi Gomoku (EL), przy czym w przypadku przerwy w rozgrywkach za bieżący uznaje się ostatni zakończony sezon EL

b) przynajmniej raz brała udział w dowolnym turnieju organizowanym przez PSGRiP

c) posiada na Kurniku nick o większej niż 500 ilości rozegranych partii (Nick Zgłoszeniowy, przy czym uznaje się za taki nick również identyfikator używany na stronie EL, w przypadku spełnienia warunku określonego w podpunkcie a) powyżej) oraz zostanie zarekomendowana przez jednego z Organizatorów lub przez kapitana dowolnej z drużyn EL (Rekomendujący).

2.6. W celu przystąpienia do rozgrywek TT należy nadesłać zgłoszenie używając jednej z poniższych dróg:

a) Forum EL (www.euroleague.cz/php/forums.php)

b) Forum PSGRiP (forum.gomoku.pl)

c) wiadomość prywatna nadesłana do użytkownika „thetournament” lub jednego z Organizatorów na stronie Kurnika.

2.7. Zgłoszenie powinno być określone jako „Zgłoszenie TT” i zawierać:

- Nick Zgłoszeniowy
- nick przeznaczony do gry w TT (Nick TT) – dowolny nick na stronie Kurnika, z wyłączeniem szarych nicków
- wskazanie Rekomendującego (w przypadku spełnienia warunku określonego w pkt. 2.5.c))

2.8. Zgłoszenie powinno być potwierdzone poprzez prywatną wiadomość na stronie Kurnika na konto „thetournament” przesłaną przez:

a) osobę zgłaszającą się do TT (z Nicka Zgłoszeniowego)

b) Rekomendującego (w przypadku spełnienie warunku określonego w pkt. 2.5.c), z wyjątkiem sytuacji, gdy Rekomendującym jest Organizator TT)

2.9. W TT można grać wyłącznie na Nicku TT, którego zmiana możliwa jest przed rozpoczęciem kolejnego cyklu półrocznego TT lub w sytuacji, gdy gracz zgłosi intencję zmiany Nicka TT po rozpoczęciu cyklu półrocznego, a jednocześnie nie zagrał żadnego turnieju TT w tym cyklu na dotychczasowym Nicku TT.
Nick TT może zostać zmieniony tylko raz w półrocznym okresie klasyfikacyjnym.

2.10. Nadesłanie zgłoszenia traktowane jest przez Organizatorów jako jednoznaczne z potwierdzeniem zrozumienia zasad TT i pełną akceptacją Regulaminu TT, a zgłoszenie to jest wiążące do odwołania.

2.11. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość skreślenia gracza z Listy Graczy TT w przypadku naruszenia Regulaminu TT, w szczególności w odniesieniu do punktu 5 Regulaminu TT. Dodatkowo z Listy Graczy mogą zostać skreśleni na koniec każdego kwartału danego półrocznego okresu klasyfikacyjnego gracze, którzy w tym kwartale uczestniczyli w mniej niż 5% przeprowadzonych w jego trakcie Turniejów TT. Powrót na Listę Graczy TT możliwy jest poprzez przesłanie prywatnej wiadomości na konto użytkownika „thetournament”, z informacją o chęci gry w TT i prośbą o ponowne wpisanie na Listę Graczy TT, przy czym obowiązek ten nie dotyczy graczy dopuszczonych do gry w TT zgodnie z pkt. 2.5 a) oraz pkt. 2.5.b) Regulaminu, dla których zgłoszenie się do jednego z kolejnych turniejów TT i potwierdzenie chęci kontynuowania gry w TT jest wystarczające do powrotu na Listę Graczy TT.

3. Czas rozgrywania i parametry TT

3.1. Turnieje TT są organizowane regularnie, dwa razy w tygodniu, każdorazowo przez jednego z Organizatorów lub inną osobę upoważnioną przez Komisję TT, na nicku „thetournament”, w określonych poniżej dniach i zgodnie z następującymi parametrami:

- wtorek, godz. 21:15: 9 rund, swap2, 5 minut na gracza, system szwajcarski, 1200+

- piątek, godz. 22:15: 9 rund, swap2, 3 minuty na gracza, system szwajcarski, 1200+.

3.2. W przypadku poważnych problemów organizacyjnych Turniej TT może zostać założony w tym samym dniu, jednak nie później niż 30 minut po godzinie określonej w punkcie 3.1.

3.3. Jeżeli Turniej TT nie zostanie rozegrany w terminie określonym w punkcie 3.1. lub 3.2., wówczas taki Turniej TT zostaje uznany za anulowany.

3.4. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za ewentualne niezaakceptowanie w danym Turnieju TT graczy, którzy nie będą obecni w pokoju turniejowym na 5 minut przed rozpoczęciem tego Turnieju TT.

3.5. Turnieje TT nie są organizowane w dniach, w których odbywają się zawody organizowane przez PSGRiP.

4. Klasyfikacje TT

4.1. Na koniec każdego miesiąca przyznawany jest tytuł Gracza Miesiąca uczestnikowi TT, który zdobył największą ilość punktów pucharowych. Punkty pucharowe przyznawane są po każdym Turnieju TT za uzyskane miejsce: 1. miejsce - 20 pkt. / 2. - 18,5 / 3. - 17,5 / 4. - 16,7 / 5. - 16 / 6. - 15,3 / 7. - 14,7 / 8. - 14,1 / 9. - 13,5 / 10. - 13 / 11. - 12,5 / 12. - 12 / 13. - 11,5 / 14. - 11 / 15. - 10,6 / 16. - 10,2 / 17. - 9,8 / 18. - 9,4 / 19. - 9 / 20. - 8,7 / dalej kolejne o 0,3 pkt. mniej do 30. miejsca (6 punktów), następnie o 0,2 pkt. mniej do 40. miejsca (4 punkty) i o 0,1 pkt. mniej za kolejne miejsca,

przy czym do klasyfikacji miesięcznej zaliczanych jest pięć najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym miesiącu. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym miesiącu wystartowali w co najmniej 3 Turniejach TT.

4.2. Dodatkowo prowadzona jest klasyfikacja półroczna, do której zaliczanych jest 18 najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym półroczu. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym półroczu wystartowali w co najmniej 3 Turniejach TT.

4.3. W przypadku uzyskania przez dwóch lub większą liczbę graczy takiej samej ilości punktów w danym okresie klasyfikacyjnym (miesięcznym lub półrocznym) decyduje większa ilość uzyskanych pierwszych miejsc w ramach danego cyklu. Jeśli nie jest to wystarczające do rozstrzygnięcia, decyduje kolejno większa ilość drugich, trzecich, itd. miejsc w danym cyklu.

4.4. Jeżeli zasady opisane w punkcie 4.3. nie pozwalają na rozstrzygnięcie kwestii zajęcia miejsc przy równej ilości uzyskanych punktów, gracze klasyfikowani są ex aequo.

4.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji klasyfikacji TT (np. w przypadku skreślenia gracza z Listy Graczy), jednak najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończeniu edycji miesięcznej TT. Po tym czasie dana klasyfikacja TT uważana jest za ostateczną.

5. Fair-play

5.1. Naczelną regułą obowiązującą w TT jest konieczność przestrzegania zasad fair-play.

5.2. Jako zachowanie niezgodne z zasadami fair-play rozumiane są między innymi:

- częsta zmiana koloru na szary („miganie”) nicka w trakcie gry,

- wspieranie się w trakcie gry programem do gry lub wskazówkami innych osób,

- przeklinanie, wyśmiewanie innych graczy, używanie słów obraźliwych,

- wszelkie inne zachowania niezgodne z powszechnie akceptowalnymi zasadami podstawowej kultury osobistej.

5.3. Zachowania niezgodne z zasadami fair-play nie będą tolerowane, a osoby nie przestrzegające Regulaminu TT mogą zostać skreślone (czasowo lub dożywotnio) z Listy Graczy TT.
 
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4867
Skąd: Płock
Wysłany: 2012-12-30, 03:02   

Regulamin The Tournament (Regulamin TT) (ze zmianami wprowadzonymi 02.07.2009 r., 03.01.2010 r., 03.07.2011 r., 02.07.2012 r. oraz 30.12.2012 r.)

1. Informacje ogólne

1.1. The Tournament (TT) to cykl turniejów prywatnych gomoku, zwanych dalej Turniejami TT, organizowanych regularnie na serwerze www.kurnik.pl (Kurnik) pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente (PSGRiP).

1.2. Celem TT jest promocja gomoku oraz zapewnienie możliwości uczciwej i kulturalnej rywalizacji entuzjastom tej gry.

1.3. O wszelkich kwestiach nie objętych niniejszym Regulaminem TT decydują organizatorzy TT (Organizatorzy), aktualnie gracze używający na stronie Kurnika nicków angst i magdula, którzy tworzą Komisję TT.

1.4. Organizatorzy rezerwują sobie prawo do modyfikacji Regulaminu TT lub do wyjątków w Regulaminie TT, w przypadku uzasadnionej konieczności.

2. Lista Graczy TT

2.1. Do gry w Turniejach TT dopuszczani są przez Organizatorów jedynie gracze znajdujący się na specjalnie w tym celu utworzonej liście graczy, zwanej Listą Graczy TT, z zastrzeżeniem pkt. 2.3. poniżej.
2.2. Aktualna Lista Graczy TT jest równoznaczna z listą kontaktów użytkownika „thetournament” na Kurniku, z zastrzeżeniem pkt. 2.3. poniżej.

2.3. Lista Graczy TT aktualizowana jest w miarę możliwości na bieżąco (nie rzadziej niż raz w miesiącu). Decyzją Organizatorów lub Organizatora do gry w danym turnieju TT może zostać dopuszczona osoba spoza Listy Graczy TT. W takiej sytuacji uznaje się, iż automatycznie została ona dodana do Listy Graczy TT, co powinno nastąpić przy najbliższej aktualizacji Listy Graczy TT.

2.4. O dopuszczeniu na Listę Graczy TT decydują Organizatorzy.

2.5. Do udziału w TT dopuszczona zostanie w szczególności każda osoba, spełniająca co najmniej jeden z poniższych warunków:

a) jest członkiem jednej z drużyn uczestniczących w bieżącym sezonie w rozgrywkach Euroligi Gomoku (EL), przy czym w przypadku przerwy w rozgrywkach EL za bieżący uznaje się ostatni zakończony sezon EL

b) przynajmniej raz brała udział w dowolnym turnieju organizowanym przez PSGRiP

c) posiada na Kurniku nick o większej niż 500 ilości rozegranych partii (Nick Zgłoszeniowy, przy czym uznaje się za taki nick również identyfikator używany na stronie EL, w przypadku spełnienia warunku określonego w podpunkcie a) powyżej) oraz zostanie zarekomendowana przez jednego z Organizatorów lub przez kapitana dowolnej z drużyn EL.

2.6. W TT można grać wyłącznie na wybranym do udziału w TT nicku (Nick TT, którego zmiana możliwa jest przed rozpoczęciem kolejnego cyklu kwartalnego TT lub w sytuacji, gdy gracz zgłosi intencję zmiany Nicka TT po rozpoczęciu cyklu kwartalnego, a jednocześnie nie zagrał żadnego turnieju TT w tym cyklu na dotychczasowym Nicku TT.
Nick TT może zostać zmieniony tylko raz w kwartalnym okresie klasyfikacyjnym. W wyjątkowych sytuacjach Organizatorzy mogą wyrazić zgodę na dodatkową zmianę Nicka TT.

2.7. Przystąpienie do TT traktowane jest przez Organizatorów jako jednoznaczne z potwierdzeniem zrozumienia zasad TT i pełną akceptacją Regulaminu TT.

2.8. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość skreślenia gracza z Listy Graczy TT w przypadku naruszenia Regulaminu TT, w szczególności w odniesieniu do punktu 5 Regulaminu TT. Dodatkowo z Listy Graczy TT mogą zostać skreśleni na koniec każdego kwartalnego okresu klasyfikacyjnego gracze, którzy w tym kwartale uczestniczyli w mniej niż 5% przeprowadzonych w jego trakcie Turniejach TT. Powrót na Listę Graczy TT możliwy jest na zasadach opisanych powyżej, jak w przypadku nowych graczy.

3. Czas rozgrywania i parametry TT

3.1. Turnieje TT są organizowane regularnie, raz w tygodniu, we wtorek, każdorazowo przez jednego z Organizatorów lub inną osobę upoważnioną przez Komisję TT, na nicku „thetournament”i zgodnie z następującymi parametrami:

- godz. 20:45, 7 rund, swap, 10 minut na gracza, system szwajcarski, 1200+.

3.2. W przypadku poważnych problemów organizacyjnych Turniej TT może zostać zorganizowany w tym samym dniu, jednak nie później niż 30 minut po godzinie określonej w punkcie 3.1.

3.3. Jeżeli Turniej TT nie zostanie rozegrany w terminie określonym w punkcie 3.1. lub 3.2., wówczas taki Turniej TT zostaje uznany za anulowany.

3.4. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za ewentualne niezaakceptowanie w danym Turnieju TT graczy, którzy nie będą obecni w pokoju turniejowym na 5 minut przed rozpoczęciem tego Turnieju TT.

3.5. Turnieje TT nie są organizowane w dniach, w których odbywają się zawody organizowane przez PSGRiP.

4. Klasyfikacje TT

4.1. Na koniec każdego kwartału przyznawany jest tytuł Gracza Kwartału uczestnikowi TT, który zdobył największą ilość punktów pucharowych. Punkty pucharowe przyznawane są po każdym Turnieju TT za uzyskane miejsce: 1. miejsce - 20 pkt. / 2. - 18,5 / 3. - 17,5 / 4. - 16,7 / 5. - 16 / 6. - 15,3 / 7. - 14,7 / 8. - 14,1 / 9. - 13,5 / 10. - 13 / 11. - 12,5 / 12. - 12 / 13. - 11,5 / 14. - 11 / 15. - 10,6 / 16. - 10,2 / 17. - 9,8 / 18. - 9,4 / 19. - 9 / 20. - 8,7 /, dalej kolejne miejsca o 0,3 pkt. mniej do 30. miejsca (5,7 pkt.), następnie o 0,2 pkt. mniej do 40. miejsca (3,7 pkt.) i o 0,1 pkt. mniej za kolejne miejsca (0,1 pkt. za 76. miejsce, poniżej którego punktów nie przyznaje się),

przy czym do klasyfikacji kwartalnej zaliczanych jest siedem najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym kwartale. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym kwartale wystartowali w co najmniej 4 Turniejach TT.

4.2. Dodatkowo prowadzona jest klasyfikacja półroczna, do której zaliczanych jest 9 najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym półroczu. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym półroczu wystartowali w co najmniej 4 Turniejach TT.

4.3. W przypadku uzyskania przez dwóch lub większą liczbę graczy takiej samej ilości punktów w danym okresie klasyfikacyjnym (kwartalnym lub półrocznym) o ostatecznej kolejności decyduje większa ilość uzyskanych pierwszych miejsc w ramach danego cyklu. Jeśli nie jest to wystarczające do rozstrzygnięcia, decyduje kolejno większa ilość drugich, trzecich, itd. miejsc w danym cyklu.

4.4. Jeżeli zasady opisane w punkcie 4.3. nie pozwalają na rozstrzygnięcie kwestii zajęcia miejsc przy równej ilości uzyskanych punktów, gracze klasyfikowani są ex aequo.

4.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji klasyfikacji TT (np. w przypadku skreślenia gracza z Listy Graczy), jednak najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończeniu edycji kwartalnej TT. Po tym czasie dana klasyfikacja TT uważana jest za ostateczną.

5. Fair-play

5.1. Naczelną regułą obowiązującą w TT jest konieczność przestrzegania zasad fair-play.

5.2. Jako zachowanie niezgodne z zasadami fair-play rozumiane są między innymi:

- częsta zmiana koloru na szary („miganie”) nicka w trakcie gry,

- wspieranie się w trakcie gry programem do gry lub wskazówkami innych osób,

- przeklinanie, wyśmiewanie innych graczy, używanie słów obraźliwych,

- wszelkie inne zachowania niezgodne z powszechnie akceptowalnymi zasadami podstawowej kultury osobistej.

5.3. Zachowania niezgodne z zasadami fair-play nie będą tolerowane, a osoby nie przestrzegające Regulaminu TT mogą zostać skreślone (czasowo lub dożywotnio) z Listy Graczy TT.
 
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4867
Skąd: Płock
Wysłany: 2014-01-03, 00:02   

Regulamin The Tournament (Regulamin TT) (ze zmianami wprowadzonymi 02.07.2009 r., 03.01.2010 r., 03.07.2011 r., 02.07.2012 r., 30.12.2012 r., 18.09.2013 r. oraz 03.01.2014 r.)

1. Informacje ogólne

1.1. The Tournament (TT) to cykl turniejów prywatnych gomoku, zwanych dalej Turniejami TT, organizowanych regularnie na serwerze www.kurnik.pl (Kurnik) pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente (PSGRiP).

1.2. Celem TT jest promocja gomoku oraz zapewnienie możliwości uczciwej i kulturalnej rywalizacji entuzjastom tej gry.

1.3. O wszelkich kwestiach nie objętych niniejszym Regulaminem TT decydują organizatorzy TT (Organizatorzy), aktualnie gracze używający na stronie Kurnika nicków angst i magdula, którzy tworzą Komisję TT.

1.4. Organizatorzy rezerwują sobie prawo do modyfikacji Regulaminu TT lub do wyjątków w Regulaminie TT, w przypadku uzasadnionej konieczności.

2. Lista Graczy TT

2.1. Do gry w Turniejach TT dopuszczani są przez Organizatorów jedynie gracze znajdujący się na specjalnie w tym celu utworzonej liście graczy, zwanej Listą Graczy TT, z zastrzeżeniem pkt. 2.3. poniżej.

2.2. Aktualna Lista Graczy TT jest równoznaczna z listą kontaktów użytkownika „thetournament” na Kurniku, z zastrzeżeniem pkt. 2.3. poniżej.

2.3. Lista Graczy TT aktualizowana jest w miarę możliwości na bieżąco (nie rzadziej niż raz w miesiącu). Do gry w danym turnieju TT może zostać wyjątkowo dopuszczona osoba spoza Listy Graczy TT. W takiej sytuacji uznaje się, iż automatycznie została ona dodana do Listy Graczy TT, co powinno nastąpić przy najbliższej aktualizacji Listy Graczy TT.

2.4. O dopuszczeniu na Listę Graczy TT decydują Organizatorzy.

2.5. Do udziału w TT dopuszczona zostanie w szczególności każda osoba, spełniająca co najmniej jeden z poniższych warunków:

a) jest członkiem jednej z drużyn uczestniczących w bieżącym sezonie w rozgrywkach Euroligi Gomoku (EL), przy czym w przypadku przerwy w rozgrywkach EL za bieżący uznaje się ostatni zakończony sezon EL

b) przynajmniej raz brała udział w dowolnym turnieju organizowanym przez PSGRiP lub RIF

c) posiada na Kurniku nick o większej niż 500 ilości rozegranych partii (Nick Zgłoszeniowy, przy czym uznaje się za taki nick również identyfikator używany na stronie EL, w przypadku spełnienia warunku określonego w podpunkcie a) powyżej) oraz zostanie zarekomendowana przez jednego z Organizatorów lub przez kapitana dowolnej z drużyn EL.

2.6. W TT można grać wyłącznie na wybranym do udziału w TT nicku (Nick TT, którego zmiana możliwa jest przed rozpoczęciem kolejnego cyklu kwartalnego TT lub w sytuacji, gdy gracz zgłosi intencję zmiany Nicka TT po rozpoczęciu cyklu kwartalnego, a jednocześnie nie zagrał żadnego turnieju TT w tym cyklu na dotychczasowym Nicku TT. Nick TT może zostać zmieniony tylko raz w kwartalnym okresie klasyfikacyjnym. W wyjątkowych sytuacjach Organizatorzy mogą wyrazić zgodę na dodatkową zmianę Nicka TT.

2.7. Przystąpienie do TT traktowane jest przez Organizatorów jako jednoznaczne z potwierdzeniem zrozumienia zasad TT i pełną akceptacją Regulaminu TT.

2.8. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość skreślenia gracza z Listy Graczy TT w przypadku naruszenia Regulaminu TT, w szczególności w odniesieniu do punktu 5 Regulaminu TT. Dodatkowo z Listy Graczy TT mogą zostać skreśleni na koniec każdego kwartalnego okresu klasyfikacyjnego gracze, którzy w tym kwartale uczestniczyli w mniej niż 5% przeprowadzonych w jego trakcie Turniejów TT. Powrót na Listę Graczy TT możliwy jest na zasadach opisanych powyżej, jak w przypadku nowych graczy.

3. Czas rozgrywania i parametry TT

3.1. Turnieje TT są organizowane regularnie, raz w tygodniu, w piątek, każdorazowo przez jednego z Organizatorów lub inną osobę upoważnioną przez Komisję TT, na nicku „thetournament”i zgodnie z następującymi parametrami:

- godz. 20:15, 7 rund, swap, 10 minut na gracza, system szwajcarski, 1200+.

3.2. W przypadku poważnych problemów organizacyjnych Turniej TT może zostać zorganizowany w tym samym dniu, jednak nie później niż 30 minut po godzinie określonej w punkcie 3.1.

3.3. Jeżeli Turniej TT nie zostanie rozegrany w terminie określonym w punkcie 3.1. lub 3.2., wówczas taki Turniej TT zostaje uznany za anulowany.

3.4. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za ewentualne niezaakceptowanie w danym Turnieju TT graczy, którzy nie będą obecni w pokoju turniejowym na 5 minut przed rozpoczęciem tego Turnieju TT.

3.5. Turnieje TT nie są organizowane w dniach, w których odbywają się zawody organizowane przez PSGRiP.

4. Klasyfikacje TT

4.1. Na koniec każdego kwartału przyznawany jest tytuł Gracza Kwartału uczestnikowi TT, który zdobył największą ilość punktów pucharowych. Punkty pucharowe przyznawane są po każdym Turnieju TT za uzyskane miejsce: 1. miejsce - 20 pkt. / 2. - 18,5 / 3. - 17,5 / 4. - 16,7 / 5. - 16 / 6. - 15,3 / 7. - 14,7 / 8. - 14,1 / 9. - 13,5 / 10. - 13 / 11. - 12,5 / 12. - 12 / 13. - 11,5 / 14. - 11 / 15. - 10,6 / 16. - 10,2 / 17. - 9,8 / 18. - 9,4 / 19. - 9 / 20. - 8,7 /, dalej kolejne miejsca o 0,3 pkt. mniej do 30. miejsca (5,7 pkt.), następnie o 0,2 pkt. mniej do 40. miejsca (3,7 pkt.) i o 0,1 pkt. mniej za kolejne miejsca (0,1 pkt. za 76. miejsce, poniżej którego punktów nie przyznaje się),

przy czym do klasyfikacji kwartalnej zaliczanych jest siedem najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym kwartale. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym kwartale wystartowali w co najmniej 4 Turniejach TT.

4.2. Dodatkowo prowadzona jest klasyfikacja półroczna, do której zaliczanych jest 9 najlepszych wyników uzyskanych przez gracza w poszczególnych Turniejach TT w danym półroczu. Klasyfikowani są jedynie gracze, którzy w danym półroczu wystartowali w co najmniej 4 Turniejach TT.

4.3. W przypadku uzyskania przez dwóch lub większą liczbę graczy takiej samej ilości punktów w danym okresie klasyfikacyjnym (kwartalnym lub półrocznym) o ostatecznej kolejności decyduje większa ilość uzyskanych pierwszych miejsc w ramach danego cyklu. Jeśli nie jest to wystarczające do rozstrzygnięcia, decyduje kolejno większa ilość drugich, trzecich, itd. miejsc w danym cyklu.

4.4. Jeżeli zasady opisane w punkcie 4.3. nie pozwalają na rozstrzygnięcie kwestii zajęcia miejsc przy równej ilości uzyskanych punktów, gracze klasyfikowani są ex aequo.

4.5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji klasyfikacji TT (np. w przypadku skreślenia gracza z Listy Graczy), jednak najpóźniej w ciągu tygodnia od zakończeniu edycji kwartalnej TT. Po tym czasie dana klasyfikacja TT uważana jest za ostateczną.

5. Fair-play

5.1. Naczelną regułą obowiązującą w TT jest konieczność przestrzegania zasad fair-play.

5.2. Jako zachowanie niezgodne z zasadami fair-play rozumiane są między innymi:

- częsta zmiana koloru na szary („miganie”) nicka w trakcie gry,

- wspieranie się w trakcie gry programem do gry lub wskazówkami innych osób,

- przeklinanie, wyśmiewanie innych graczy, używanie słów obraźliwych,

- zgłoszenie się do danego Turnieju TT na mniej niż 5 minut przed jego rozpoczęciem na niewłaściwym nicku i wskutek automatycznej akceptacji przystąpienie do gry w takim Turnieju TT

- wszelkie inne zachowania niezgodne z powszechnie akceptowalnymi zasadami podstawowej kultury osobistej.

5.3. Zachowania niezgodne z zasadami fair-play nie będą tolerowane, a osoby nie przestrzegające Regulaminu TT mogą zostać skreślone (czasowo lub dożywotnio) z Listy Graczy TT.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group