Forum.Gomoku.pl Strona Główna Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
EUROLIGA - przepisy + 2006/07, 2007/08
Autor Wiadomość
angst 
Członek Zarządu
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4999
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-11-01, 21:03   EUROLIGA - przepisy + 2006/07, 2007/08

EUROLIGA GOMOKU

1. Euroliga

1.1 Euroliga (EL) to zawody w gomoku i renju. EL jest otwarta dla wszystkich.
1.2 EL oparta jest na uczciwych grach i dobrym zachowaniu graczy.

2. O drużynach

2.1 EL rozgrywana jest w drużynach. Euroliga to zawody drużynowe.
2.2 Drużyna składa się z minimum 4 a maksimum 7 zawodników. Drużyna może być międzynarodowa.
2.3 Każda drużyna ma jednego kapitana. Kapitan jest odpowiedzialny za drużynę (zachowanie, fair play, propozycje dat meczowych, itd.)
2.4 Kapitan wybiera nazwę dla drużyny.
2.5 Aby uczestniczyć w EL, konieczne jest zarejestrowanie na stronie www.euroleague.cz. Wszyscy gracze muszą podać prawdziwe nazwisko, adres e-mail i nick używany w meczach EL.
2.6 Nick z Kurnika nie może być zmieniony jeżeli gracz jest członkiem jakiejkolwiek drużyny. Gracz musi rozegrać wszystkie mecze EL tym samym nickiem z Kurnika.

3. System Euroligi

3.1 EL podzielona jest na dwie części - Euroligę Renju (REL) i Euroligę Gomoku (GEL).
3.2 GEL rozgrywana jest w jednej grupie.
3.3 Dla rozgrywek GEL używany będzie system szwajcarski.

4. System gry

4.1 EL rozgrywana jest w 9 rundach.
4.2 EL startuje 6 listopada.
4.3 Jedna runda musi być rozegrana w okresie 21 dni. Każda runda startuje w poniedziałek i kończy się w niedzielę o 24:00. Mogą być pewne wyjątki (rozpoczęcie EL, decyzja Rady, itp.). W takich przypadkach okres może być krótszy.
4.4 Serwerem gry jest www.kurnik.org.

5. System meczu

5.1 Wszystkie drużyny grają jeden mecz w każdej rundzie. Jedna drużyna będzie wolna, jeśli jest nieparzysta ilość uczestniczących drużyn. Ta drużyna zdobędzie jeden punkt za wolną rundę.
5.2 Mecz drużynowy pomiędzy dwoma drużynami rozgrywany jest przez 4 lub 3 graczy z każdej drużyny.
5.3 Mecz drużynowy składa się z 4 lub z 3 indywidualnych meczów. W każdym indywidualnym meczu jeden gracz spotyka innego i grają 2 gry, z których każdy zaczyna jedną.
5.4 Wszystkie gry rozgrywane są zgodnie z regułą swap. Reguła swap mówi, iż pierwszy gracz układa trzy pierwsze kamienie (dwa czarne i jeden biały) i po tym drugi gracz wybiera kolor.
5.5 Limit czasowy dla gry to 10 minut na gracza. Parametry gry: plansza 15*15, zakaz cofania, gra rankingowa, stół publiczny.
5.6 Jest możliwe zmienianie graczy w trakcie meczu drużynowego. Zmiany muszą być dokonane przez kapitana drużyny i nie mogą być dokonane w trakcie indywidualnego meczu. W trakcie meczu dozwolona jest tylko jedna zmiana.

6. Data meczu – „reguła 3 dni”

6.1 Data meczów drużynowych jest ustalana przez dwie drużyny zaangażowane w mecz. Dwie drużyny muszą zgodzić się na datę gry w przeciągu 3 tygodni dostępnych na każdą rundę.
6.2 Pierwsza drużyna (oznaczona na czarno) oferuje datę i czas gry.
6.3 Drużyna, która zapisana jest na pierwszym miejscu ("czarna") musi zaoferować datę w ciągu 7 dni.
6.3.1 Jeżeli "czarna" nie zaoferuje daty w ciągu 7 dni od rozpoczęcia nowej rundy, druga drużyna ("biała") ma 7 dni na zaproponowanie własnej daty.
6.3.2 Jeżeli "biała" proponuje datę pomiędzy 8. a 14. dniem rundy, data jest automatycznie akceptowana.
6.3.3 Jeżeli nie ma innej propozycji ze strony żadnej z drużyn w ciągu 14 dni, wszystkie oferty od 15. dnia do końca nie są ważne i mecz musi być rozegrany w dacie administratora ("ADMIN date").
6.4 Wszystkie propozycje muszą być zapisane w czasowym formacie serwera Kurnika , częścią propozycji musi być pokój Kurnika, gdzie będzie rozgrywany mecz.
6.5 Druga drużyna musi zaakceptować bądź odrzucić. Jeżeli druga drużyna nie odpowie w ciągu 3 dni oferta uznana jest za zaakceptowaną.
6.6 Jeżeli druga drużyna odrzuci ofertę w ciągu 3 dni, musi zaproponować swoją datę, bez takiej oferty odrzucenie jest nieważne.
6.7 Nie jest możliwe złożenie propozycji po ostatnim czwartku (72 godziny) przed końcem okresu. Jest jedynie możliwe zaakceptowanie propozycji.
6.7.1 Jeżeli taka propozycja nie jest zaakceptowana, drużyny muszą grać w dacie administratora.
6.8 Jeżeli drużyna musi z jakiegoś powodu się wycofać, może być złożona oferta wycofania. Aby oferta wycofania była ważna, koniec okresu i zaakceptowana propozycja nie mogą być bliższe niż 3 dni i musi być przedstawiona nowa oferta daty meczowej. Druga drużyna musi zaakceptować bądź odrzucić wycofanie, brak odpowiedzi w ciągu 3 dni uważany jest za akceptację.
6.9 W przypadku, gdy drużyny nie mogą ustalić daty meczowej, automatyczną (data administratora) jest ostatnia niedziela okresu, godzina 10:00.
6.10 Miejsce do ustalenia daty meczowej to forum GEL. Kapitan musi zapisać propozycję również na stronie GEL w "dacie meczowej" ("match date").

7. Rozpoczęcie meczu

7.1 Mecz drużynowy musi wystartować nie później niż po 10 minutach po ustalonej dacie (20 minut w przypadku daty administratora).
7.2 Jeżeli jest tylko jedna drużyna z co najmniej 3 graczami w ustalonym czasie, ta drużyna wygrywa.
7.3 Maksymalny czas oczekiwania na brakującego gracza to 10 minut. Po tym czasie mecz musi wystartować i drużyna z brakującym członkiem utraci punkty w grach, w których powinien grać brakujący gracz.
7.4 Jeżeli w jednej drużynie brakuje dwóch graczy, ta drużyna nie może grać i przegrywa mecz walkowerem.
7.5 Jeżeli obie drużyny mają jedynie 3 graczy od początku meczu, gra jest możliwa, ale nie jest dozwolone dodanie czwartego gracza w trakcie całego meczu.
7.6 Jeżeli jedna drużyna ma 4 zawodników, a druga drużyna jedynie 3 zawodników od początku meczu, czwarty brakujący gracz drugiej drużyny może grać dopiero od trzeciej i/lub czwartej rundy meczu.
7.7 Jeżeli obie drużyny nie pojawią się w ustalonym czasie (ustalony czas oznacza również datę administratora), obie otrzymują 0 punktów w tabeli turniejowej.
7.8 Jeżeli serwer (www.kurnik.org) nie działa, drużyny muszą poczekać 30 minut i:
7.8.1 Jeżeli 9 lub więcej dni pozostało do końca rundy (która łącznie trwa 21 dni), obie drużyny muszą znaleźć inną datę dla ich meczu; jeżeli nie dojdą do zgody, muszą grać zgodnie z punktem 6.7.
7.8.2 Jeżeli 8 lub mniej dni pozostało do końca rundy, obie drużyny mogą znaleźć datę meczową; w przypadku, gdy nie dojdą do porozumienia, obie otrzymają po 0,5 punkta.
7.9 Jeżeli 4 gracze drużyny grają w meczu i dwóch z nich nagle nie może grać (nie ma ich w Kurniku), druga drużyna musi poczekać 10 minut.
7.9.1 Jeżeli przynajmniej jeden z brakujących graczy zaloguje się ponownie w ciągu 10 minut, mecz będzie kontynuowany.
7.9.2 Jeżeli obaj brakujący gracze nie zalogują się w Kurniku w limicie czasowym i kapitan takiej drużyny nie ma rezerwowego gracza, ta drużyna przegrywa walkowerem.
7.10 jeżeli trzej gracze z drużyny grają w meczu i jedne z nich nagle nie może grać, np. z powodu łączy (nie ma go w Kurniku), druga drużyna musi poczekać 10 minut.
7.10.1 Jeżeli przynajmniej jeden z brakujących graczy zaloguje się ponownie w ciągu 10 minut, mecz będzie kontynuowany.
7.10.2 Jeżeli brakujący gracz nie zaloguje się w Kurniku w limicie czasowym i kapitan takiej drużyny nie ma rezerwowego gracza, ta drużyna przegrywa walkowerem.

8. Ruch graczy

8.1 Gracz może dołączyć do wybranej drużyny w każdym czasie. Kapitan może zaakceptować nowego gracza tylko po zatwierdzonym wyniku drugiej, piątej i ósmej rundy i przed startem trzeciej, szóstej i dziewiątej rundy.
8.2 Każdy gracz może zmienić drużynę tylko raz w trakcie sezonu GEL.
8.3 Kapitan może zwolnić gracza w każdej chwili.

9. Obowiązki kapitanów

9.1 Kapitan jest odpowiedzialny za drużynę.
9.2 Jeżeli kapitan nie spełnia swoich obowiązków, musi je przenieść na innego gracza.
9.3 Kapitan proponuje daty meczowe i potwierdza propozycje na stronie GEL.
9.4 Jeżeli kapitan chce zmienić proponowaną datę meczową, musi napisać to na forum GEL, na początku zgodnie z punktem 6. Później musi to zmienić w systemie strony GEL (link "match date").
9.6 Kapitan musi wypełnić wyniki meczu na stronie GEL i zatwierdzić rezultat!

10. Fair play – ogólnie

10.1 Dla domniemania oszukiwania i innych zakłóceń kwestii fair play, powołana jest komisja ds. fair play. Komisja ma 9 członków.
10.2 Komisja jest głównym organem GEL i rozstrzyga w poważnych przypadkach (nie tylko związanych z problematyką fair-play).
10.3 Komisja decyduje, jeżeli co najmniej 5 członków komisji oddaje głos. Decyzja jest wiążąca, jeżeli więcej niż 50% głosujących członków ma tę samą opinię.
10.4 Graczowi nie wolno używać żadnych książek renju lub gomoku, baz danych, magazynów, artykułów lub innych pasywnych bądź aktywnych form materiałów renju lub gomoku.
10.5 W trakcie gry graczom nie wolno prosić nikogo o pomoc lub analizować grę z innymi osobami.
10.6 Gracz musi zachowywać się kulturalnie. Bez żadnych nieprzyzwoitych słów, przeklinania, śmiania się gdziekolwiek z przeciwników i drużyn.

11. Fair play – w trakcie meczu

11.1 Jest zakazane rozmawiać w pokojach podczas gier EL dla wszystkich gości na stole z wyjątkiem zawodników toczących grę i kapitanów grających drużyn. Kapitanowie powinni mówić jedynie wówczas, gdy istnieje ku temu konkretna przyczyna.
11.2 Gracz powinien znajdować się jedynie na stole, na którym gra. Graczowi nie wolno przebywać na innym stole.
11.3 Gry nie wolno komentować przed jej zakończeniem. Zakazane są zwłaszcza komentarze dotyczące ruchów i czasu.
11.4 Tak długo, jak to możliwe, gracz powinien unikać opuszczania okna gry lub innych sytuacji powodujących zmianę koloru nicka na szary.
11.5 Jest zagadnieniem i odpowiedzialnością kapitana zarządzanie członkami drużyny i prowadzenie ich do dobrego zachowania.

12. Fair play – oskarżenia

12.1 Jeżeli ktoś podejrzewa, że gracz używa programu, musi przesłać bibliotekę .lib (z programu RENLIB) z grą wraz z nazwą używanego programu do Komisji. Analizowane powinny być jedynie gry z GEL.
12.2 Należy zaprezentować przynajmniej 15 gier z biblioteki .lib, w których gracz używał programu.
12.3 Trzeba napisać, które ruchy były zmienione (jeżeli są zmiany) i pokazać, do którego ruchu gracz grał programem.
12.4 Rada sprawdzi przekazaną bibliotekę .lib i podejmie decyzję.
12.5 Rada może przeanalizować także inne gry.
12.6 Jeżeli nie będą spełnione te punkty, Komisja nie sprawdzi oskarżenia.

13. Fair play – decyzja i kary

13.1 Jeżeli więcej niż 50% członków Komisji zdecyduje, że gracz/drużyna złamał/a zasady fair play, gracz/drużyna będzie ukarany/a.
13.2 Komisja musi zdecydować o karze w ciągu 3 dni od zakończenia rundy. Jeżeli nie podejmie decyzji, Administratorzy GEL mają prawo zdecydować.
13.3 Komisja przyznaje graczowi/drużynie punkty karne w skali od 1 do 12. Od decyzji komisji zależy, ile będzie przyznanych punktów karnych.
13.4 Punkty karne są liczone i jeżeli gracz/drużyna otrzyma 12 lub więcej punktów, będzie ukarany/a natychmiast zgodnie z decyzją Komisji.

14. Dyskwalifikacja z Euroligi

14.1 Drużyna może być zdyskwalifikowana z zawodów po 3 walkowerach.
14.2 Komisja może usunąć drużynę zgodnie z regułami z punktu 13.

15. Podsumowanie

15.1 Organizatorzy GEL maja prawo do zmian reguł lub wprowadzania wyjątków do reguł, jeżeli wymaga tego sytuacja. Powinno to być używane jedynie w wyjątkowych okolicznościach.
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-06, 08:31   

Witam! Rozgrywki EL rozpoczęte - oto pary rundy pierwszej:
Pairing:
Season: 2 (2006/2007), Round: 1 (2006-11-06 to 2006-11-26)
1 • Woodenheads : • Piskóták
2 • Beer TeeM : • Undead_heroes
3 • Company : • Fantastic_five
4 • cRUSaders : • Russian style
5 • polar bears : • Cicafanok
6 • dz : • The Black Sheeps Team
7 • Outsiders : • Street Team
8 • Demons and Wizards : • Trojan Horse
9 • Waxed Soldiers : • Play for fun
10 • Bad Boys : • siberian stars
11 • Slovenian Dragons 1 : • Ice Cube
12 • Dark Team : • Sonic
13 • Piskvorky.net + : - • BYE
Pozdrawiam an_24
 
 
 
zukole 

Dołączył: 04 Paź 2004
Posty: 4365
Skąd: Polska
Wysłany: 2006-11-11, 17:25   

Polecam zapoznanie się z regulaminem.
Chyba że ktoś lubi takie zajścia jak na meczu Waxed Soldiers : Play for fun
 
 
vilumisiek 


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1604
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-11, 17:44   

Oprócz totalnego chaosu na początku, problemem ze zmianami, pomyłką co do nika ich kapitana nie było tak źle :rotfl: Gdy przestałem grać doprowadziłem wszystko do porządku bo nigdy nawet nie patrzyłem jak mecze się odbywają. Wyrwałem kartkę i zacząłem tworzyć... :wink:

WYGRALIŚMY :D

Waxed Soldiers - Play For Fun 17,5 : 14,5

WS: ws_spav, ws_ermijo, ws_connex, ws_czarny_kot, ws_vilumisiek (kapitan)
PFF: pff_ecoban (kapitan), pff_stamford, pff_toxigen, pff_kisherceg, pff_betrix
1 runda:

spav - stam 2:0
ermijo - eco 2:0
kot - tox 1:1
vilu - kish 1:1


2 runda:

spav - eco 1:1
ermijo - tox 2:0
kot - kish 0:2
connex [za vila] - stam 0:2


3 runda:

spav - tox 2:0
ermijo - kish 1:1
kot - stam 1,5:0,5
connex - eco 0:2


4 runda:

spav - kish 1:1
ermijo - stam 1:1
kot - eco 0-2
connex - betrix [za tox] 2:0

WS:
ermijo 6 - 2
spav 6 - 2
kot 2,5 - 5,5
connex 2 - 4
vilumisiek 1 - 1

PFF:
ecoban 5-3
kish 5 - 3
stam 3,5 - 4,5
tox 1 - 5
betrix 0 - 2


graty :wink:
Ostatnio zmieniony przez vilumisiek 2006-11-11, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-11, 18:36   

Witam! Chyba drobna korekta do pierwszego wyniku:
Waxed Soldiers : • Play for fun 17 : 15
runda II spav - eco 0,5 : 1,5
pozdrawiam an_24
 
 
 
vilumisiek 


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1604
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-11, 18:54   

Nie zgadzam się! Ecoban wygrał nieprzepisowym nickiem! Ba, złamał regulami. Jak można mu przyznać zwycięstwo skoro nie zagrał prawidłowym nickiem tylko jakimś innym?! Potem rozegrał 2 mecze i w obu padł remis. Nie widzę nawet żadnego argumentu, którego móglbyś użyć by mnie przekonać. Ja widziałbym raczej sens w walkowerze dla nas za złamanie regulaminu. Nie będę przytaczał punktu bo mi się nie chce nawet.

To mówi wszystko:
http://www.kurnik.pl/stat...ban&gid=gm&sk=3

Jasno i wyraźnie widać, że rozegrał 2 mecze i oba zremisował ze Spavem a ŻADNEGO nie wygrał z nim. Więc jakim prawem ma dostać punkty za wygranie skoro tego nie zrobił?! To, że grał na innym nicku to już jego sprawa - nie był to mecz euroligi.
 
 
 
zukole 

Dołączył: 04 Paź 2004
Posty: 4365
Skąd: Polska
Wysłany: 2006-11-11, 19:28   

Ten mecz i tak nie toczył się całkiem zgodnie z regulaminem, kilka pkt " poleciało", zresztą nigdy nikt go się całkiem nie trzymał.

Co do sytuacji to w tamtej edycji też były " pomyłki" z nickami i nie było problemu, pkt za normalne gry.

Zresztą o wyniku zadecydują osoby z EL pewnie Autickocz, więc Vilu nie masz tu za wiele do gadania.
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-19, 07:39   

Company : Fantastic Five 20:12

I runda:
com_adifek - black_dragon 2:0
com_blind - jimuletz 1:1
com_mumia - ro_ubiquite 1:1
com_rakdar - hadfes_ro 2:0
/ 6 : 2 /
II runda:
com_adifek - jimuletz 2:0
com_blind - ro_ubiquite 1:1
com_mumia - hades_ro 2:0
com_rakdar - black_dragon 1:1
/ 6 : 2 /
III runda:
com_adifek - ro_ubiquite 2:0
com_blind - hades_ro 1:1
com_mumia - black_dragon 1:1
com_rakdar - jimuletz 2:0
/ 6 : 2 /
change: com_blind - out, com_yossarian - in
IV runda:
com_adifek - hades_ro 1:1
com_yossarian - black_dragon 0:2
com_mumia - jimuletz 0:2
com_rakdar - ro_ubiquite 1:1
/ 2 : 6 /

Company:
com_adifek 7:1
com_rakdar 6:2
com_mumia 4:4
com_blind 3:3
com_yossarian 0:2

Fantastic Five:
black_dragon 4:4
jimuletz 3:5
ro_ubiquite 3:5
hades_ro 2:6

Pozdrawiam an_24
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-19, 17:23   

Drobna korekta do indywidualnych wyników :
I runda
com_mumia - ro_ubiquite 2:0
/7:1/
II runda
com_mumia - hades_ro 1:1
/5:3/
 
 
 
angst 
Członek Zarządu
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4999
Skąd: Płock
Wysłany: 2006-11-21, 21:22   

I runda Dark Team – Sonic 6:2

Dt_dragonik – Sonic_bugitka_cz 2:0
Dt_peaceman – Sonic_deafbat_cz 2:0
Dt_puholek – Sonic_katch_cz 1:1
Dt_zakon – Sonic_pavelr_cz 1:1

II runda Dark Team – Sonic 7:1 (13:3)

Dt_dragonik – Sonic_deafbat_cz 1:1
Dt_peaceman – Sonic_katch_cz 2:0
Dt_puholek – Sonic_pavelr_cz 2:0
Dt_zakon – Sonic_bugitka_cz 2:0

III runda Dark Team – Sonic 6:2 (19:5)

Dt_dragonik – Sonic_katch_cz 1:1
Dt_peaceman – Sonic_pavelr_cz 2:0
Dt_puholek – Sonic_bugitka_cz 2:0
Dt_zakon – Sonic_deafbat_cz 1:1

IV runda Dark Team – Sonic 7:1 (26:6) (Dt_angst for Dt_zakon)

Dt_dragonik – Sonic_pavelr_cz 2:0
Dt_peaceman – Sonic_bugitka_cz 2:0
Dt_puholek – Sonic_deafbat_cz 2:0
Dt_angst – Sonic_katch_cz 1:1

Dark Team 26-6

Dt_peaceman 8-0
Dt_puholek 7-1
Dt_dragonik 6-2
Dt_zakon 4-2
Dt_angst 1-1

Sonic 6-26

Sonic_katch_cz 3-5
Sonic_deafbat_cz 2-6
Sonic_pavelr_cz 1-7
Sonic_bugitka_cz 0-8

Pozdrawiam

Angst
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-23, 22:54   

Slovenian Dragons 1 : Ice Cube 0:18
Slovenian Dragons1:
blue6969sky 0:2
slo_xox 0:4
cvarak 0:6
slo_xox 0:4tiktaktiktak 0:6
Ice Cube:
ic_sky 6:0
ic_gabor 6:0
ic_gergo 6:0




Outsiders : Street Team 22:10
Outsiders:
iec 6:0
panzeriv 6:2
olgojchorchoj 5:3
outsiders_arcik 5:3
McUH 0:2
Street Team:
gk_wladimirs 4:4
st_kanevskiy 3:5
st_Midnighter 2:6
magic_girl 1:7
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-25, 20:37   

Witam!
cRUSaders : Russian style 21:11
I runda:
cr_fracass - rs_club911 2:0
cr_tesso - rs_zverek 1:1
cr_nikolay - rs_kid 1:1
cr_mak - rs_gruzdevag 0:2
4:4
zmiana rs_dido za rs_gruzdevag

II runda:
cr_fracass - rs_kid 2:0
cr_tesso - rs_dido 0:2
cr_nikolay - rs_zverek 0:2
cr_mak - rs_club911 1:1
3:5 /7:9/
zmiana cr_spartak za cr_mak

III runda:
cr_fracass - rs_zverek 2:0
cr_tesso - rs_club911 1:1
cr_nikolay - rs_dido 2:0
cr_spartak - rs_kid 1:1
6:2 / 13:11/

IV runda:
cr_fracass - rs_dido 2:0
cr_tesso - rs_ kid 2:0
cr_nikolay rs_club911 2:0
cr_spartak - rs_zverek 2:0
8:0 /21:11/

cRUSaders:
cr_fracass 8:0
cr_nikolay 5:3
cr_spartak 3:1
cr_tesso 4:4
cr_mak 1:3


Russian style:
rs_gruzdevag 2:0
rs_zverek 3:5
rs_kid 2:6
rs_club911 2:6
rs_dido 2:4
 
 
 
Johanka_z_arcu 
hejże :-)


Dołączyła: 28 Kwi 2004
Posty: 237
Skąd: Kraków
Wysłany: 2006-11-26, 14:46   

Dlaczego w topicu o temacie "EUROLIGA GOMOKU - przepisy" są podawane wyniki spotkań? :)
_________________
"Karpacka Spolka Gazownictwa Sp. z o.o. w Tarnowie Oddzial Zaklad Gazowniczy w Krakowie OGLASZA PRZERWE w funkcjonowaniu SMOKA WAWELSKIEGO z powodu awarii."
 
 
 
 
vilumisiek 


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1604
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2006-11-26, 16:19   

Jak zwykle zaczęło się od mojego postu. Minuta zaspał i tak już zostało :D
 
 
 
an_24


Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-11-27, 08:36   

Witam! II rozgrywek EL:
1 • Company : • Beer TeeM
2 • polar bears : • cRUSaders
3 • The Black Sheeps Team : • Demons and Wizards
4 • Ice Cube : • Outsiders
5 • siberian stars : • Dark Team
6 • Piskvorky.net : • Woodenheads
7 • Piskóták : • Waxed Soldiers
8 • Fantastic_five : • Bad Boys
9 • Undead_heroes : • Cicafanok
10 • Russian style : • Sonic
11 • Street Team : • Trojan Horse
12 • Play for fun : • Slovenian Dragons 1
13 • dz + : - • BYE
Pozdrawiam an_24
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group