Forum.Gomoku.pl Strona Główna Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Festiwal Łask Maj 2007
Autor Wiadomość
Chaosu 


Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 1197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-15, 18:09   

. . .Trudno to w jakimś domku najwyżej ktoś będzie czuwał zamiast spać, bo chyba nie zamierza pilnować by do domku nie weszło więcej osób niż jest łóżek.
_________________
now back to the Gene Krupa syncopated style
 
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4863
Skąd: Płock
Wysłany: 2007-05-15, 19:07   

Chaosu napisał/a:
. . .Trudno to w jakimś domku najwyżej ktoś będzie czuwał zamiast spać, bo chyba nie zamierza pilnować by do domku nie weszło więcej osób niż jest łóżek.


Chaosu, jedziemy do Łasku, a nie do Warszawy - różnie może być - kto wie, czy tolerują śpiących na krzesłach :D

A tak na poważnie, poproszę o rezerwację noclegu - jak nie będę miał informacji w tym zakresie do piątku wieczorem, to sam coś zacznę kombinować, bo nie lubię jeździć w ciemno :)

Pozdrawiam

Angst
 
 
 
Muchal 

Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 701
Skąd: Bietigheim (DE)
Wysłany: 2007-05-15, 21:07   

chcesz to moge ci zarezerwować pokój 1osobowy, ale nie lepiej dogadać sie z wszystkimi i zarezerwowac sobie 6osobowy domek albo dwa po 4 osoby?? dlatego chciałbym żebyście mi napisali ile bedzie dokładnie osob i jakie chcecie domki (6,4 czy 1 osobowe) i wtedy pojde i zarezerwuje... prosze o szybką odpowiedz...
_________________
If the problem can be solved there is no use worrying about it, if it can't be solved worrying will do no good.
 
 
 
dragon_katowice 

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 482
Skąd: katowice
Wysłany: 2007-05-15, 22:49   

mucha nam rezerwuj domek i juz sie więcej nie pytaj,będziemy około 18:00 w sobote
 
 
Muchal 

Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 701
Skąd: Bietigheim (DE)
Wysłany: 2007-05-16, 08:06   

4-osobowy czy 6? bo Arcz sie mnie pytał czy może u mnie spać i się zgodziłem bo jest wolny jeden materac wiec wam wystarczy 4 tak?
_________________
If the problem can be solved there is no use worrying about it, if it can't be solved worrying will do no good.
 
 
 
bmac 

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 596
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-16, 08:37   

Muchal, prosze o rezerwację domku dwuosobowego bmac + 1 przyjedziemy na 120% a przy okazji na privie telefon komórkowy Ci zostawię, zadzwoń proszę.... i zobaczymy co dalej

biorę Alica, jeśli przyjeżdża i ewentualnie Chaosu jeśli sie decyduje, w zwiazku z tym mam ewentualnie 1 miejsce wolne..... graty z Wawy wezmę, jeśli trzeba
 
 
 
angst 
Viceprezes
Kapitan IRP

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 4863
Skąd: Płock
Wysłany: 2007-05-16, 09:57   

Po raz kolejny proszę o zarezerwowanie miejsca. Jeśli cena jest taka sama, może być i domek/pokój jednoosobowy. Może być kilkuosobowy, jeśli gdzieś znajdzie się miejsce...

Pozdrawiam

Angst
 
 
 
Chaosu 


Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 1197
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-16, 09:58   

. . .W sobotę to nie pojadę na 100%, bo w piątek piszę maturę z fizyki i jak wrócę to się zabieram za prezentację (ustny polski) i jeśli mi dobrze pójdzie w piątek i sobotę to dopiero na niedzielę przyjadę i tyle.

PS. Ale jeśli będzie wolne miejsce to powrót bardzo chętnie : )
_________________
now back to the Gene Krupa syncopated style
Ostatnio zmieniony przez Chaosu 2007-05-16, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bmac 

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 596
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-05-16, 10:13   

dzięki Filip :- ) ), to mam dwa miejsca wolne z Wawy !!
 
 
 
yossarian 

Dołączył: 23 Sty 2005
Posty: 94
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-05-16, 12:01   

Jeśli możesz to mi również załatw nocleg, nie wiem czy Templar sie już z Tobą dogadał, czy nie, ale on będzie nocował.. Możesz mnie "wepchnąć" komuś do domku ;)
_________________
wzgw
 
 
 
dragon_katowice 

Dołączył: 28 Kwi 2004
Posty: 482
Skąd: katowice
Wysłany: 2007-05-16, 13:26   

mucha rezerwuj 6osobowy, przeciez będzie więcej osób, np yoss
 
 
yossarian 

Dołączył: 23 Sty 2005
Posty: 94
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-05-16, 19:27   

Dochodzi jedna nowa osoba, oprócz Templara jedzie ze mną Krecik, więc proszę o uwzględnienie go podczas rezerwowania noclegów. Więc razem ze mną przyjedzie Templar i właśnie Krecik i nikogo więcej z Poznania nie będzie.
_________________
wzgw
 
 
 
Muchal 

Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 701
Skąd: Bietigheim (DE)
Wysłany: 2007-05-16, 19:44   

templar krecik yoss angst - jeden domek 4-osobowy
honor blueman dragon sabina - drugi domek 4-osobowy
bmac + osoba towarzysząca -POKÓJ dwuosobowy

zrobiłem rezerwacje, z tym że w jednym z domków 4osobowych będzie jedno łózko dwuosobowe więc to już sie musicie dogadać
taką zrobiłem rezerwacje
doba liczona jest od godziny 11 do 11 troche lipnie ale inaczej sie nie da, myśłe ze damy rade
pozdro
_________________
If the problem can be solved there is no use worrying about it, if it can't be solved worrying will do no good.
 
 
 
Muchal 

Dołączył: 12 Maj 2005
Posty: 701
Skąd: Bietigheim (DE)
Wysłany: 2007-05-16, 20:19   

są błędy, wynikają one z niekompetencji pani reporter :) ale ważne że jest :D

skanuj.jpg
Plik ściągnięto 259 raz(y) 237,32 KB

_________________
If the problem can be solved there is no use worrying about it, if it can't be solved worrying will do no good.
 
 
 
Ece 
Wielki Admin ;)


Dołączył: 27 Kwi 2004
Posty: 1674
Skąd: Dublin
Wysłany: 2007-05-16, 20:57   

Nie wiem czy już wcześniej pojawiały się artykuły przed turniejem, ale bardzo fajnie że tak się stało :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group