Forum.Gomoku.pl Strona Główna Forum.Gomoku.pl
Forum Polskiego Stowarzyszenia Gomoku, Renju i Pente

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Liga Gomoku
Autor Wiadomość
Kubica10 

Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 217
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2012-05-04, 18:02   Liga Gomoku

Bry wszystkim. ; - )
Ponieważ widzę, że Gomoku zaczyna lekko umierać postanowiłem stworzyć stronkę gdzie będę mógł prowadzić Ligę Gomoku w różnych parametrach.
Oto link do strony:
http://ligagomoku.weebly.com

W pierwszej kolejności chciałem zaprosić was bo tutaj uzyskam najwięcej informacji co mógłbym jeszcze zmienić, usprawnić czy zrobić ciut inaczej. O nowe pomysły nie pytam bo te chyba skończyły się tutaj gdzieś po powstaniu NT. : D

Co do sposobu jakiego wykonuje stronę. Nie znam się na zaawansowanym projektowaniu stron, a chciałem uzyskać w miarę ładny wygląd i efekt przy stosunkowej prostocie. Na razie chce wystartować z Ligą 1 vs 1 a spokojnie dalej pracować nad dalszymi trybami. Gomoku w Polsce żyje tylko turniejami, teraz gdy nie ma nawet IRP to praktycznie coś takiego jak LIGA GOMOKU nie istnieje. Przy okazji chce trochę urozmaicić i stworzyć kilka nowych trybów, wnoszących powiew świeżości do tego światka m.in. Gomoku Deathmatch, ale szczegóły będę zdradzał w swoim czasie. Na razie zrezygnowałem w funkcjonowania jakiegokolwiek forum na stronie. Stwierdzam, że uwagi można zgłaszać tutaj (Zawsze na stronie mogę dać odnośnik do pisania uwag, komentarzy itp. tutaj na forum co jednocześnie wypromuje te forum) i też nie będzie problemu. ; - 0

Nie ukrywam też, że w późniejszym czasie będę szukał osoby, którą będę mógł wprowadzić w działanie strony (Nie jest to skomplikowane) i która będzie pomagać mi w prowadzeniu dalej strony, aktualizacji tabel, wyników itp. A może i dodać coś od siebie.

A więc zapraszam jeszcze raz, reklamujcie to dalej i tchnijmy życie w gomo na nowo. ; - )